In aceasta categorie intra o serie de produse fiscale de la case de marcat, imprimante fiscale, platforme si cantare electronice, sertare de bani, masini de numarat bani, role, sisteme POS (ecrane touchsreen, touchPOS) pana la cititoare cod de bare, etc.
Dispunem de un colectiv de specialiști, capabili de rezolvarea oricărei probleme hardware sau software, astfel incat printr-o bogată experiență acumulata in timp, sa reusim sa menținem echipamentele în stare perfecta de funcționare.
Problemele hardware sunt asemanatoare laptop-urilor / monitoarelor. Executam interventii pe placile logice/module electronice, schimbare de lampi, etc.
Asiguram service atat punctual (echipament defect) cat si sub forma de contract de service si mentenanta echipamente IT.
Serviciile oferite în virtutea unui contract de service și întreținere asigură rezolvarea tuturor problemelor, indiferent de specificul sau volumul acestora.
Avantajele Contractului de Service și mentenanță:
- Reducerea costurilor de operare
- Menținerea echipamentelor în permanentă stare de funcționare
- Service pentru orice tip de echipament
- Consultanță software și hardware gratuită
- Furnizarea de consumabile, piese de schimb, calculatoare, imprimante etc. la prețuri promoționale
- Contracte de service, adaptate specificului activităților dumneavoastră.