Procedura

 

PASUL 1 (DIAGNOSTICARE PRIMARA)

In momentul in care echipamentul (laptop, calculator, etc) dumneavoastra ajunge la noi in service vi se intocmeste o fisa de service cu datele de identificare ale D-vs si ale echipamentului (serie, memorii, HDD, particularitati) si defectul semnalat.

Tot atunci se face o DIAGNOSTICARE PRIMARA , GRATUITA.    coral service
 

PASUL 2

DIAGNOSTICAREA COMPLEXA SI ANALIZA este GRATUITA.

In circa 24 de ore echipa noastra de tehnicieni, specializata pe reparatii va face o diagnosticare AMANUNTITA si va stabili exact ce probleme are echipamentul, precum si costul estimat al reparatiei. In situatii speciale diagnosticarea poate dura chiar si pana la 5 zile lucratoare.

 

In situatia in care echipamentul se repara in centrul nostru de service sau este nereparabil DIAGNOSTICAREA COMPLEXA NU SE PLATESTE

Se cere acceptul D-vs pentru reparatie, moment in care vi se comunica si pretul final
 

PASUL 3 (REZOLVARE)

Din momentul in care primim acceptul pentru reparatie vor mai trece maxim 24-48 de ore pana cand puteti ridica echipamentul din service.

Acest termen include si partea de testare post-reparatie a echipamentului, testare ce se face pentru a avea garantia ca reparatia este una durabila si de calitate. In situatiile in care echipamentul nu trece testele, acest termen se poate prelungi.

coral service

PASUL 4 (Testare)

Daca echipamentul trece toate testele  sunteti instiintat ca puteti veni sa-l ridicati.

Reparatiile noastre beneficiaza de GARANTIE  3 Luni

Garantia se refera strict la etajul hardware pe care a fost intervenit in procesul de reparatie al echipamentului si este stipulat in certificatul de garantie.

Aceasta este valabila numai impreuna cu sigiliul nedeteriorat si certificatul de garantie acordat la ridicare.

Serviciile software cum ar fi instalari de sisteme de operare, drivere, software, formatari, partitionari, devirusari etc. nu beneficiaza de garantie

 

RECOMANDARI

1. Inainte de a aduce laptop-ul in service sa faceti un back-up complet al datelor stocate pe HDD.
2. Firma noastra nu se face raspunzatoare pentru programele instalate, sistemele de operare corupte sau de datele stocate pe HDD, deoarece nu avem cum sa stim daca acestea sunt in stare buna din moment ce laptopul este NEFUNCTIONAL.
3. Va rugam sa luati in calcul faptul ca in urma procesului de diagnosticare simptomele se pot agrava, iar daca laptop-ul este NEREPARABIL se poate ca acestea sa se manifeste diferit fata de momentul intrarii in service sau chiar sa nu mai porneasca.
4. Echipamentele se preiau in ordinea intrarii in service.

5. NU SE PERCEPE TAXA DE URGENTA.

Pentru cei din provincie

  • Daca trimiteti laptop-ul prin curier rapid va rugam sa va asigurati ca este impachetat corect. NU ne asumam eventualele probleme aparute in urma transportului sau a impachetarii defectuase.

  • Echipamentele se pot trimite la sediul nostru prin curier, intr-un colet bine ambalat si sigilat.

  • Coletul trebuie sa contina  obligatoriu o foaie cu problemele semnalate  si datele dumneavoastra de contact.

  • Plata transportului este suportata de catre client integral tur-retur. Contravaloarea reparatiei se achita la primirea coletului in sistem ramburs.

 

MODALITATI DE PLATA ACCEPTATE

  • plata numerar la caserie
  • plata prin transfer bancar (se accepta transferuri de la persoane fizice, juridice si institutii de stat) – OP
  • plata cu card de debit/credit