Oferim mai multe tipuri de suport IT:
- Mentenanta hardware – verifica, testeaza si asigura o buna functionare a echipamentelor hardware;
- Mentenanta software – actualizeaza aplicatiile existente, elimina problemele de natura software (virusi, spyware, etc.), instaleaza software-ul necesar echipamentelor hardware adaugate ulterior.
- Mentenanta retelei existente – supravegheaza starea retelei existente si a echipamentelor care controleaza întregul sistem.
Suntem constienti de faptul ca multe companii cauta servicii personalizate pentru optimizarea activitatii si a costurilor de la partenerul lor IT. De aceea, noi oferim o varietate larga de servicii IT si avem o abordare flexibila in relatiile cu clientii nostri.
Putem asigura servicii de intretinere si optimizare a calculatoarelor, laptopurilor si perifericelor precum si a retelei informatice atat pe baza de abonament lunar cat si la cerere in baza unui contract de mentenanta.
Pentru fiecare client in parte realizam o analiza detaliata a situatiei statiilor de lucru, a functionalitatii si a cerintelor companiei.
Pe baza analizei se proiecteaza cel mai bun pachet de servicii care sa corespunda nevoilor firmei dumneavoastra.
In general abonamentele si/sau contractele de mentenanta contin:
- Curatare, verificare si optimizare periodica a sistemelor si echipamentelor periferice,
- Monitorizare si securizare a retelei si a sistemelor
- Suport Tehnic proactiv – vizite lunare periodice programate in prealabil
- Interventii On-site nelimitate si in regim de urgenta (timp garantat de interventie)
- Back-up de date, Devirusari, Optimizari hardware si software
- Help-Desk – suport tehnic remote (telefonic / mail / messenger)
- Consultanta, transport si instalare gratuita pentru produse IT&C
BENEFICIILE unui asemenea abonament/contract sunt:
- Neintreruperea activitatii principale datorate structurii informatice
- Economie de resurse umane si financiare
- Suport IT profesionist si neintrerupt