Mentenanţă echipamente IT

Oferim mai multe tipuri de suport IT:

- Mentenanta hardware – verifica, testeaza si asigura o buna functionare a echipamentelor hardware;

- Mentenanta software – actualizeaza aplicatiile existente, elimina problemele de natura software (virusi, spyware, etc.), instaleaza software-ul necesar echipamentelor hardware adaugate ulterior.

- Mentenanta retelei existente – supravegheaza starea retelei existente si a echipamentelor care controleaza întregul sistem.

Suntem constienti de faptul ca multe companii cauta servicii personalizate pentru optimizarea activitatii si a costurilor de la partenerul lor IT. De aceea, noi oferim o varietate larga de servicii IT si avem o abordare flexibila in relatiile cu clientii nostri.

Putem asigura servicii de intretinere si optimizare a calculatoarelor, laptopurilor si perifericelor precum si a retelei informatice atat  pe baza de abonament lunar cat si la cerere in baza unui contract de mentenanta.

Pentru fiecare client  in parte realizam o analiza detaliata a situatiei statiilor de lucru, a functionalitatii si a cerintelor companiei.
Pe baza analizei se proiecteaza cel mai bun pachet de servicii care sa corespunda nevoilor firmei dumneavoastra.

 

In general  abonamentele si/sau contractele de mentenanta  contin:

  • Curatare, verificare si optimizare periodica a sistemelor si echipamentelor periferice,
  • Monitorizare si securizare a retelei si a sistemelor
  • Suport Tehnic proactiv – vizite lunare periodice programate in prealabil
  • Interventii On-site nelimitate si in regim de urgenta (timp garantat de interventie)
  • Back-up de date, Devirusari, Optimizari hardware si software
  • Help-Desk – suport tehnic remote (telefonic / mail / messenger)
  • Consultanta, transport si instalare gratuita pentru produse IT&C

 

 BENEFICIILE unui asemenea abonament/contract sunt:

  • Neintreruperea activitatii principale datorate structurii informatice
  • Economie de resurse umane si financiare
  • Suport IT profesionist si neintrerupt