Domenii de activitate

1. COMERCIALIZARE PRODUSE HARDWARE SI SOFTWARE

Produse Hardware

Va oferim echipamente dintr-o gama larga de producatori (HP, Intel, Canon, Dell, Fujitsu, Lenovo, Acer, Asus, Sony Vaio, IBM, Apple, Toshiba, Samsung, LG, Cisco, Panasonic, etc.):

  • Imprimante de diferite formate, scanere, copiatoare, multifunctionale etc.  reparatii echipamente IT - Coral Service
  • Consumabile originale si compatibile
  • Notebook-uri                                                        
  • Desktop-uri şi monitoare                                                           
  • Statii grafice
  • Servere
  • Echipamente de stocare
  • Retelistică

Produse Software ale celor mai importanti producatori de software: Microsoft, Symantec, Kaspersky, Eset, etc.

 

2. SERVICE ECHIPAMENTE IT&C

  • Service UPS-uri, monitoare CRT/LCD/LED, retele LAN si WAN, etc.
  • Service şi suport în garanţie şi postgaranţie pentru: PC-uri, Severe şi Notebook-uri,
  • Servicii de Reincarcare / Reconditionare Cartuse, resetari drum unit-uri pentru toata gama de echipamente
  • Service si Intretinere Echipamente Birotica (Ploterre, copiatoare, imprimante, fax-uri, scannere)
  • Instalari Aparate Aer Conditionat , Reparatii si Intretinere aparate Aer Conditionat / Instalatii de Clima
  • Service si reparatii pentru toata gama de echipamente IT/ Home/ audio, video etc.
  • Service si reparatii instalatii industriale , medicale , instalatii complexe , etc.(Surse Alimentare, Placi Logice)
  • Service si reparatii echipamente solutii fiscale ( touch pos-uri, touchscrren-uri, cititoare cod de bare, imprimante fiscale, imprimante etichete, etc.
  • Service videoproiectoare, retroproiectoare;

 

3. SERVICE LA NIVEL DE COMPONENTA

  • Notebook-uri/PC-uri/Servere – toata gama de defecte –  placi de baza si placi video –
  • Tablete , Telefoane etc – toata gama de defecte, inclusive inlocuire display, touchpaduri etc
  • Echipamente IT, Surse Alimentare (toata gama - de la surse pc-uri la surse de server),
  • Alimentatore pentru imprimante, notebook-uri, etc.
  • UPS-uri mici, mari, foarte mari (reparat placi logice, inlocuire baterii, resoftari).
  • Placi baza desktop, laptop, all in one, servere.
  • Monitoare CRT / TFT / LED / Touchscreen / Touch Pos-uri , TV-uri / LCD-TV-uri / Plasmatoate modelele.
  • Imprimante (inclusiv placi baza ,surse), imprimante POS, Copiatoare (inclusiv placi baza, surse), Fax-uri (inclusiv placi baza, surse)
  • Audio, Video Hi-Tech, etc.
  • HDD-uri – inclusiv RECUPERARI DE DATE
  • Aparate aer Conditionat, Instalatii clima complexe, Ducturi, etc.
  • Echipamente sisteme de supraveghere ( DVR-URI, Camere Video etc)
  • Echipamente de Securitate/Stocare ( Switchiuri, Routere, N.A.S.-uri, Matrice Raid, Microservere, etc)
  • Echipamente medicale ( Surse Alimentare, Placi Logice, etc)
  • Automatizari industriale complexeelectronica, hidraulica, etc.

 

4. SERVICII DE MENTENANTA

CORAL SERVICE GROUP SRL oferă mai multe tipuri de suport IT:

  • Mentenanţă hardware – verifică, testează şi asigură o bună funcţionare a echipamentelor hardware;
  • Mentenanţă software – updatează aplicaţiile existente, elimină problemele de natură software (viruşi, spyware, etc.), instalează software-ul necesar echipamentelor hardware adăugate ulterior.
  • Mentenanţa reţelei existente – supraveghează starea reţelei existente şi a echipamentelor care controleaza întregul sistem.

Pentru a vă putea concentra eforturile pe direcţiile principale ale business-ului, asigurăm personal calificat la sediul Dvs. ca sa va preîntâmpine problemele ce pot apărea la nivelul infrastructurii şi a departamentului IT. Încheiaţi un contract de externalizare/service IT şi beneficiaţi de reducerea costurilor printr-un control total, previzibil şi transparent asupra acestora.

 

5. ALTE SERVICII

  • Relocări de Sisteme IT şi de Comunicaţii
  • Consultanţă cu privire la gradul de uzură a sistemelor hardware
  • Identificarea şi demontarea echipamentelor neutilizate
  • Împachetare şi etichetare
  • Transportul echipamentelor în locaţia indicată de client sau la sediul nostru în vederea depozitării si/sau / a RECICLARII (contract ECOTIC)
  • Asigurarea documentaţiei necesare procesului de reciclare

Firma noastra furnizeaza echipamentele si va recomanda cel mai bun SISTEM DE GESTIUNE pentru supermarket sau orice activitate Retail, prin implementarea solutiei Linux ca sistem de operare, in parteneriat cu firma LinuxPOS ( http://www.linuxpos.ro/ ). Beneficiile acestei solutii constau intr-o reducere cu cca 50% a costurilor de instalare, nemaifiind necesara achizitionarea licentelor aditionale, stabilitate sporita, cerinte hardware minime, protectia datelor.